Microprocesorová pulsní nabíječka Doctor Charge 55 Connect Telwin, 6-12-24 V s funkcí desulfatizace autobaterie, diagnostikuje baterie, nabíjí automaticky všechny druhy autobaterií. Nabíječka vybavena bluetooth technologií. Po stáhnutí do mobilu aplikace můžete sledovat reporty z procesu nabíjení přes bluetooth. Aplikace ke stažení s grafikou ZDE >>>
Elektronicky, microprocesorem řízená pulsní automatická nabíječka pro celkovou údržbu baterií WET, GEL, AGM, SPIRAL MF (motocyklové baterie, speciální baterie pro práci v náklonu - výrobce OPTIMA - Johnson Controls), START - STOP baterie 6/12/24V a pro podporu servisní činnosti při výměně baterie na vozidlech kde je možnost ztráty dat přerušením napájení. Zcela nový pulsní nabíjecí generátor zaručuje lepší výkon nabíjení o 50 % více než u tradiční nabíječek.
Pulse Tronic technologie zaručuje optimální nabíjení baterií. Nabíjení je rozloženo do osmi fází.
Doktor Charge 55 Connect má čtyři základní funkce:
- Automatické nabíjení a údržbu baterií s PULSE TRONIC technologií s korekcí nabíjení baterií ve velkých mrazech
- Diagnostické funkce jako test napětí na svorkách baterie, měření počáteční kapacity a kontrolní test stavu alternátoru vozidla
- Nabíjecí režim regenerace sulfatované baterie kdy jsou desky baterie potaženy síranovým povlakem a baterie je nepoužitelná, nebo nabíjení velmi vybité baterie a obnova optimálního stavu baterie s periodickou regenerací
- Použití jako stabilní napájecí zdroj pro výměnu baterie ( k ochraně elektroniky a ztrátě dat na řídící jednotce auta ), pro diagnostické činnosti (provozní kontroly, které provádějí na vozidlech ), pro udržování baterií vystavených vozidel v autosalonech. Možnost uložení parametrů posledního nabíjení do paměti pro často se opakující úkony. Doktor Charge je vyroben v nehořlavému provedení, má ochrana proti zkratu, přepólování, přepětí na vstupu a proti připojení vadné, zkratované baterie.
Nabíjecí režimy:
- Automatický režim nabíječka provede automatickou volbu proudu podle s kapacity baterie s průběžným monitorováním nabíjecího procesu. Nabíjecí proces je možný i úplně vybité baterie na napětí 2 V.
Automatický režim nabíjení je rozložen do 8 fází - viz diagram
- Manuální řežim kdy je možné nastavit parametry nabíjení ručně
- Udržovací řežim - baterie je při vyřazení z provozu automaticky nabíjena v udržovacím režimu
- Režim rychlého nabití baterie a automatické přepnutí do udržovací fáze jakmile je nabíjení dokončeno
- Optimalizovaný průběh nabíjení při velmi nízkých teplotách (nízké teploty mohou mít vliv na chemickou strukturu dílů baterií)
- Tiché nabíjení při sníženém výkonu, aby se zabránilo hluku od ventilátoru
Regenerace baterií:
- Desulfatizace - pulzní proces odstraňování síranového povlaku z desek starší baterie a zotavení baterie na počáteční kapacitu. Tento proces lze použít pouze u částečně sulfatovaných baterií (starší baterie několik let v provozu, ale funkčních, se sníženým výkonem) . Nelze obnovit sulfatizací totálně zničenou baterii - to je nevratné poškození.
- Equalization - specifická funkce regenerace pro periodickou údržbu baterií s cílem obnovit optimální stav AGM nebo WET baterií. Po prosesu desulfatizace baterie ještě v tomto režimu rozpustí nabíječka krystalky síranu obsažené v elektrolytu.
Testování:
- kontrola správného fungování dobíjení alternátoru v autě
- kontrola úrovně kapacity baterie před nabíjením (CCA)
Podpora při startu: jen model 50
Další možnosti použití:
- možnost napájení automobilového rozvodu při diagnostikování napájecí baterie. Nabíječ nahrazuje baterii, aby nebyla ztracena data při odpojení baterie.
- nová diagnostická funkce zaznamenávající sebemenší odchylku palubního napětí
- údržba baterií vozidel vystavených v show roomech
- možnost uzamčení paměti nastavení posledního nabíjení - při opakujících se úkonech